Dag 1 : alles is nieuw

Voor de eerste keer werk ik in een nederlanstalige kantoor, en ik moet zeggen dat het niet gemakkelijk is. Ten eerst, omdat mijn nederlands is niet vloeiend genoeg, ten tweede (en vooraal) omdat het is een sector die ik niet wel kent. Het is een soort uitzendkantoor maar voor finance, consulting, enz …

Ik heb al veel leren maar iets was een totaal verrassing : ik geef je nu een groooooooooot advies, als je een baan zoekt, je moet Linkedin gebruiken ! Enfin, collega’s zijn heel vriendelijk en geduldig en Ik kijk ernaar uit voor morgen.

Dag 1 : alles is nieuw

Laisser un commentaire

